تعمير كولر گازي تعمير كولر گازي .

تعمير كولر گازي

هر انچه بايد درباره تعمير و سرويس كولر گازي بدانيد

هنگامي‌كه در روزهاي گرم تابستان از دست گرماي زياد به منزل پناه مي‌بريم، هيچ‌چيز بيشتر از يك كولر گازي و هواي خنك نمي‌تواند خستگي را از تن درآورد. اما امان از روزي كه كولرتان را روشن كنيد و ببينيد كه خراب است براي مثال باد گرم ميزند با فيوز برق مي پرد يا از پنل آن آب چيكه مي كند و يا كمپرسور كار نمي كند

در چنين شرايطي خونسردي خود را حفظ كنيد و برق دستگاه را قطع كنيد تا از آسيب هاي بيشتر به دستگاه جلوگيري كنيد آنگاه با يك مركز مجاز و رسمي و فوق تخصصي تعميرات كولرگازي در نزديكترين محل كار يا زندگي خود تماس بگيريد تا به عيب يابي و تعمير داستگاه شما بپردازند

انچه در اينجا از اهميت بسيار بالايي برخوردار مي باشد انتخاب يك تعميركار كولر گازي با تجربه و متخصص براي رفع عيب دستگاه مي باشد . زيرا متاسفانه با شروع فصل گرما بارها شاهد اين موضوع بوده ايم كه كمك گرفتن از افراد آماتور علاوه بر هدر رفتن هزينه و زمان شما گاهي باعث ايجاد خسارات جبران ناپذير يا سنگسين تري هم شده است

به گزارش سرويس اخرين نيوز، فدك تهويه يك مركز مجاز تعمير كولر گازي در تهران است كه داراي متخصص ترين و متبحرترين تعميركاران كولر گازي و اسپيلت مي باشد .

كليه تعميركاران فدك تهويه با گذراندن دوره آموزش سرويس ، نصب و تعمير كولرگازي در مراكز فني حرفه‌اي و اخذ مدرك از اتحاديه صنايع برودتي مي‌تواند عيب يابي و تعمير كولرگازي را با كمترين هزينه براي شما انجام بدهند.علاوه بر اين اين مجموعه در سراسر تهران داراي شعب مختلفي مي باشد كه بعد از تماس شما در كمترين زمان ممكن خود را به شما مي رسانند.

 

اهميت سرويس كولر گازي

وقتي شما يك كولرگازي رو براي منزل يا محل كارتون تهيه و نصب ميكنيد حتما” براي اولين بار كارت ضمانت را مطالعه ميكنيد اگر دقت كرده باشيد به يك نكته خيلي مهم در آن اشاره شده كه همه ما خيلي ساده از آن ميگذريم يا اينكه يادمان ميرود!نكته چيست؟

{ دستگاه فوق داراي پنج سال ضمانت كمپرسور ميباشد و نگهداري آن به عهده خريدار ميباشد }

دقت داشته باشيم كه هركدام از لوازم‌خانگي ما بدون در نظر گرفتن برند يا كشور سازنده آن احتياج به سرويس دارند و اگر هرچند مدت يك‌بار اين كار انجام نشوند خراب‌شده و احتياج به تعميركار دارد كه ممكنه تو اوج گرماي تابستان شما رو از سرماي خودش بي‌نصيب بزاره و علاوه بر هزينه و پيدا كردن يه تعميركار خوب چند ساعتي حتي چند روزي رو توي گرما بمونيم پس بهترين راه پيشگيري است يعني قبل از خراب شدن به صورت دوره اي  به سرويس كولر گازي بپردازيد.

خوب اگر شما هم‌فكر مي‌كنيد مي‌توانيد شستشو و سرويس كولر گازي را خودتان انجام دهيد كنيد پس با ما همراه باشيد تا نحوه سرويس كولر گازي همان كولر دو تيكه را به شما اموزش دهيم البته اين اموزش براي افراد اماتور تهيه شده و اگر شما به صورت تخصصي قصد سرويس قطعات داخلي  كولر گازي را داريد ميتوانيد با يك يك سرويسكار كولر گازي با تجربه تماس بگيريد . گروه فني فدك تهويه داراي بيش از 5 سال سابقه كاري در زمينه سرويس و شستشوي كولر گازي مي باشد با اطمينان خاطر كار را به انها بسپاريد

 

جابجايي و نصب كولر گازي را جدي بگيريد

براي نصب و راه اندازي اكثر وسايل برقي كه براي منزل خود خريداري كرده ايد تنها با وصل كردن سيم برق به پريز خودتان توانسته ايد ان را نصب و راه اندازي كنيد و نياز به تخصص يا نصاب نداشته اند اما كولرهاي گازي يكي از وسايل برقي مي باشد كه براي راه اندازي انها حتما بايد از تخصص خاصي برخوردار باشيد يا اينكه از نصاب كولرگازي كمك بگيريد.

كولرهاي گازي يا همان اسپيلت ها تشكيل شده اند از دو قسمت پنل خارجي و پنل داخلي كه پنل خارجي را در فضاي بيرون (پشت پنجره ، روي ديوار،پشت بام و..) نصب مي كنند و پنل داخلي را روي ديوار در داخل منزل نصب مي كنند سپس اين دو قسمت به وسيله كابل برق و لوله هاي مسي بهم متصل مي شوند .

نصب كولر گازي بايد با دقت بسياز زيادي انجام شود يا اينكه توسط نصاب كولر گازي با تجربه انجام شود زيرا نصب كولر گازي داراي نكات ريزي مي باشد كه اگر به درستي انجام نشود مي تواند باعث ايجاد خسارات جبران ناپذيري براي شما شود (ميزان بازدهي دستگاه كم مي شود ) و يا اينكه كولرتان دائم به تعميرات دارد.

جابجايي و نصب كولر گازي يكي از تخصصي ترين اموري است كه ما در اين مركز سال‌هاست به صورت كاملاً حرفه اي با كمك تيم متخصص و نصاب كولر گازي مشغول به انجام آن هستيم. تعميركاران ما با گذراندن دورهاي علمي و عملي مشغول به اين كار شده‌اند كه به همين دليل قبل از انجام كار با توجه به كارشناسي محل نصب كولر گازي ، شما را در خريد دستگاه متناسب با محيط و محل نصب كولر گازي راهنمايي خواهند كرد و بعد از انجام امور كارشناسي ، كار را همگام با استاندارهاي صنعتي و قوانين شهرداري (زيباسازي نماي ساختمان) به انجام مي‌رسانند. اين مركز سال‌هاست كه با انعقاد قرار داد با سازمان هاي دولتي و خصوصي بزرگي همچون : بانك تجارت ، شركت شيبا ، مخابرات استان تهران ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ،شهرداري تهران ، مترو خط يك تهران، و… تخصص و صداقت خود را اثبات كرده است .

مراحل ثبت سفارش تعميرات در مركز تخصصي و تعميرگاه مجاز كولر گازي

شما مي‌توانيد درخواست خدمات كولر گازي خود را (براي مثال تعمير كولر گازي ، سرويس كولر گازي ، نصب كولر گازي ، شارژ گاز كولر گازي…) از طريق تماس (با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۷۵۷۳۸۳ ) و يا پر كردن فرم ثبت درخواست تعميرات به صورت آنلاين (بدون محدوديت زماني) ثبت كنيد.

در صورتي كه از طريق فرم و به صورت آنلاين درخواست خود را ثبت كرده باشيد، همكاران ما در كوتاه‌ترين زمان ممكن با شما تماس گرفته و اطلاعات كاملي درباره دستگاه (مدل، گارانتي، مشكل دستگاه، ساعت مراجعه تعميركار و …) را از شما دريافت و ثبت مي‌كنند. در نهايت پس از هماهنگي با شما، نزديك‌ترين متخصص فني را به محل شما اعزام مي‌كنند.

همچنين همكاران ما پس از اتمام كار تعميرات كولر گازي شما، پيگيري‌هايي در خصوص صحت انجام كار و رضايت‌مندي شما از خدمات انجام شده به عمل مي‌آورند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۱۲:۰۷ توسط:حميد رضا غلامي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :